فروش بهترین نارنگی در شمال

نارنگی

آغاز فروش نارنگی در شمال بستر خرید بهترین نمونه نارنگی های تولید شده در این منطقه را با بهترین نرخ ممکن در بازار فراهم کرده است.

یکی از بهترین میوه هایی که خداوند در فصل پاییز در کنار انار و خرمالو قرار داده تا فوایدش مطابق این فصل باشد نارنگی است. نارنگی خواص ضد سرما خوردگی دارد. خرید و فروش نارنگی در شمال کشور با سایت سبزینه.

مانند یک داروی طبیعی مشابه اسپکتورانت عمل می کند. آب زیاد این میوه سبب ادرار زیاد میگردد و همین امر بر سم زدایی نارنگی حکایت دارد. فروش نارنگی در شمال ایران یکی از بزرگترین مناطق تولید نارنگی در کشور توسط سبزینه.

بهترین نارنگی مرغوب شمال

بهترین نارنگی مرغوب شمال

انواع نارنگی شمال بسیار خوشمزه می باشند در لیست نارنگی های شمال انواع نارنگی وجود دارد که میشود به نارنگی کلمانتین اشاره کرد که بسیار در شمال رواج دارد نارنگی کلمانتین ترد و پر آب می باشد و همچنین پوستش چسبیده به میوه است ولی به راحتی کنده می شود شما می توانید جهت خرید و فروش نارنگی در شمال کشور با ما در ارتباط باشید .

نارنگی انشو
یکی از انواع نارنگی های می باشد که در دمای منفی ۹ درجه نیست آسیبی نمی بیند این نارنگی در حدود صد سال پیش به شمال ایران وارد شده است و فروش نارنگی در شمال کشور رواج پیدا کرده است.

نارنگی یونسی
توسط فردی پژوهشگر به نام یونس از آمریکا آورده شد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]انواع نارنگی شمال بسیار خوشمزه می باشند در لیست نارنگی های شمال انواع نارنگی وجود دارد که میشود به نارنگی کلمانتین اشاره کرد که بسیار در شمال رواج دارد[/mks_pullquote]

فروش نارنگی در شمال

یکی از استان های برداشت نارنگی در کشور ایران استان مازندران می باشد، نارنگی مازندران به دلیل مرغوبیت و کیفیتی که دارد مورد توجه تاجران و طرفداران این محصول قرار گرفته است.

فروش نارنگی در شمال مازندران سالانه بیشترین میزان صادرات را به کشور های خارجی دارد، فروش نارنگی در شمال مازندران به صورت بسته بندی جهت صادرات به خارج از کشور عرضه میگردد.

توزیع نارنگی سبدی مازندران توسط شرکت سبزینه از اوایل مهر در حجم بالا اغاز شده و این روند تا اواخر دی ماه ادامه پیدا میکند و توصیه می شود خرید نارنگی را به زمان دیگر موکول نکنید.

خریدارن عمده می توانند با یک ارتباط مستقیم نیاز های خرید خود را در رابطه با نارنگی برطرف نمایند.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]فروش نارنگی در شمال مازندران سالانه بیشترین میزان صادرات را به کشور های خارجی دارد، فروش نارنگی در شمال مازندران به صورت بسته بندی جهت صادرات به خارج از کشور عرضه میگردد.[/mks_pullquote]

خریداران عمده نارنگی شمال

خریداران عمده نارنگی شمال

مازندران امروزه به عنوان قطب اصلی و مهم تولید عمده و مرکز فروش نارنگی در شمال شناخته شده و در حجمی بالا نمونه های خود را برای فروش در دسترس قرار میدهد.

این میوه با خواص شگفت انگیر خود توانسته شمار علاقه مندان خود را در سراسر جهان افزایش دهد و رقم های مختلفی از آن نیز توسط دستگاری ژنتیکی به وجود آید.

استان مازندران با داشتن زمین های پهناور و درختانی همیشه سبز با در نظر گرفتن اصلاحات پیوندی درختان مرکباتی، به پرورش نمونه های مرغوب و اعلا نارنگی درجه یک پرداخته، به گونه ای که شهرهایی همچون تنکابن، رامسر، ساری و قائم شهر جزو بزرگترین مراکز جهت خرید و فروش نارنگی در شمال کشور به شمار می آیند.
[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]مازندران امروزه به عنوان قطب اصلی و مهم تولید عمده و مرکز فروش نارنگی در شمال شناخته شده و در حجمی بالا نمونه های خود را برای فروش در دسترس قرار میدهد.[/mks_pullquote]

ارسال نارنگی به سراسر کشور

ارسال نارنگی به سراسر کشور

یکی از بهترین راه ها جهت ارز آوری و پیشرفت برای هر کشوری صادرات است. صادرات می تواند در انواع محصولات انجام پذیرد.

میوه های ایرانی محصولات بی نظیر برای صادرات هستند. پسته، خرما، انواع میوهای دیگر و… می تواند این راه را بپیماید و یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد باشند. میوه های مرکباتی نظیر نارنگی نیز دارای این قابلیت است.

یعنی کیفیت و قیمت تمام شده این محصول برای بازار های خارجی مناسب است . صادرات و فروش نارنگی در شمال نیز به همین دلایل هر ساله در تناژی بالا به کشور های مختلف و استان های مختلف توسط شرکت سبزینه قائمشهر در کانتینرهای بزرگ در حجم بالای ۲۰ هزار کیلو ار سال می گردد .

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]رب انار یکی از اصلی ترین و پرخاصیت ترین خوراکی های ایرانی به حساب می آید.[/mks_pullquote]

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش نارنگی در شمال
فهرست