فروش اینترنتی هلو صادراتی

هلو

تولید انواع هلو با کیفیت صادراتی در ایران سبب شده تا باغداران و عمده فروشان برای فروش به دنبال ایجاد راه ارتباطی بر پایه اینترنتی باشد.

بازار میوه در هر سال راهی برای کسب درآمد در هر گوشه ای از جهان است. گروهی به عنوان باغدار به نگهداری درختان میوه می پردازند. این گروه تاثیر مستقیمی بر کیفیت میوه به دست آمده دارند. به میزانی که اصول مهندسی در مورد درختان رعایت شود میوه حاصل باکیفیت خواهد بود. استفاده از کود مناسب با هر درخت، آبیاری و مواردی از این دست در کیفیت میوه تاثیر دارند. البته که موارد متعدد دیگری نیز بر کیفیت میوه نهایی تاثیر دارند و تنها مرتبط با وظایف باغدار نیست.

در هر سال با رسیدن به فصل برداشت هلو چندین تن از باغات برداشت شده و راهی بازار می شود. در هر سال نرخ فروش انواع هلو در بازار نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است. این تغییر متاثر از موارذ متعددی است که برخی اصولی و برخی کاذب می باشند. باغداران به عنوان اولین گروه دخیل در امر فروش هلو به عرضه این میوه به صورت مستقیم تمایل دارند زیرا که بهترین سود نصیب آن ها می شود. برای این که یک میوه به دست مصرف کننده برسد راه های متفاوتی طی می شود. البته بسته به این که مشتری نهایی در چه گروهی از خریداران قرار دارد راه فروش متفاوت خواهد بود.

فروش اینترنتی هلو صادراتی

هر نوع میوه بسته به موارد مختلف کیفیت هایی متفاوت دارد که میزان فروش آن ها متفاوت است. میوه های با کیفیت نرخ فروش بیشتری در بازار دارند. غالبا تجار نوع باکیفیت هر نوع میوه را مناسب برای صادرات می دانند. باغداران بخشی از هلو را که کیفیت بالایی دارند به عنوان هلو صادراتی به فروش می رسانند. البته بخشی از باکیفیت ترین هلو های تولیدی در بازار کشور توزیع می شود. از این رو خریدار ایرانی نیز با صرف هزینه بیشتر هلو صادراتی را می تواند بخرد.

چگونگی فروش اینترنتی هلو صادراتی

برای به دست گرفتن بازار هلو در کشورهای مختلف به ویژه همسایگان باید میوه ای دشت، رسیده و خوشمزه را در بازار عرضه کرد. در حوزه صادرات ظاهر میوه نیز به اندازه اسی رموارد مهم است. پس شیوه بسته بندی، اندازه و موارد متعددی از این دست اهمیت دارد. بسته بندی هلو با در نظر گرفتن معیارهای دقیق علمی انجام می گیرد. کبفیت بسته بندی انجام شده برای هلو برای مشتری خارجی اهمیت دارد. زیرا در غالب کشورها آن چه که بر اهمیت محصول می افزاید شیوه بسته بندی است. بسته بندی شکیل در ذهن خریدار موجب می شود که کیفیت محصول نیز بالا دیده شود.

برای خرید عمده انواع هلو باکیفیت و صادراتی مراکز فروش اینترنتی ایجاد شده اند. این گروه از مراکز با کنار زدن محدودیت در فاصله مکانی بستر خرید و فروش ار فراهم کرده اند. قیمت انواع هلو صادراتی در بازار با در نظر گرفتن کیفیت، نوع هلو و بسته بندی انجام شده برای آن متغیر می باشد. برای خرید هلو اولین گام تماس با مرکز فروش هلو است در مراحل بعد با اطمینان از وجود میوه در مرکز و کیفیت آن، توافق بر سر قیمت انجام می گیرد. تمامی جزییات مرتبط با معامله تعیین می شود. و پس از آن هلو صادراتی در بسته بندی ها متناسب با میوه آماده می شود. مرحله آخر ارسال بار تعیین شده برای خریدار است.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش اینترنتی هلو صادراتی
فهرست