صادرات کیوی درجه یک به روسیه

کیوی

صادرات کیوی درجه یک به روسیه افزایش چشم گیری را پیدا کرده است و مشتریان زیادی را از سراسر کشور پیدا کرده و به همین دلیل تولید انبوهی را دارد.

صادرات کیوی درجه یک به روسیه طبق اصول تعیین شده بوده و برای صادرات کیوی به روسیه روش های مختلفی برای انتقال محصولات وجود دارد که می توان به روش دریایی و هوایی اشاره نمود.

کیوی درجه یک صادراتی

کیوی ها از میوه هایی می باشند که خواهان زیادی را در سطح کشور داشته و امروزه استفاده از آن به عنوان یک میوه مغذی و مفید برای بدن افزایش چشم گیری را پیدا کرده است.
کیوی دارای درجه بندی مختلفی می باشد و مشتری می تواند در انواع درجه بندی مختلفی آن ها را تهیه نماید ، کیوی درجه یک صادراتی از کیوی های مشهور و محبوب تولید شده در این کشور می باشد که به صورت زیادی به کشور های همسایه و خریدار صادر می گردد.
کیوی درجه یک صادراتی را به راحتی می توان در نوع با کیفیت بالایی تولید نموده و به به صورت مشتری پسند عرضه نمود و در نتیجه موجب تولید انبوه آن در سطح کشور شد.

با توجه به اینکه کیوی دارای ویتامین های زیادی بوده و برای جبران کمبود برخی از ویتامین ها مناسب می باشد امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

کیوی درجه یک صادراتی

کشور های خریدار کیوی درجه یک صادراتی

با توجه به اینکه کیوی صادراتی یکی دیگر از اقلام صادراتی در جهان می باشد که در بازار های جهانی طرفداران زیادی دارد به همین دلیل است که دارای تولید انبوه تری می باشد.
کیوی صادراتی درجه یک روسیه از جمله محصولات پر تقاضا در بازار های خارجی است که موجب گردیده است تا امر صادرات این محصول با رونق بالایی مواجه شود.
کشور های زیادی خواهان خرید این محصول با کیفت و خوشمزه می باشند که می توان به روسیه ، هند ، ترمیه ، کویت ، عمان ، قطر و پاکستان قطر و گرجستان و … اشاره نمود که صادرات بیشتری به این کشور ها می گردد.

با توجه به کیفیت و درجه بندی مختلفی که دارد در انواع بسته بندی های مختلفی صادر می گردد و در نتیجه موجب رونق اقتصادی شده و تولید بیشتری را خواهد داشت.

کشور های خریدار کیوی درجه یک صادراتی

قیمت انواع کیوی درجه یک

قیمت انواع کیوی درجه یک در بازار به خیلی از چیز ها بستگی دارد و می توان به صورت مناسبی آن را خریداری کرد ، قیمت کیوی درجه یک به کیفیت آن و نوع پروار بندی آن ها بستگی دارد و متنوع می باشد.
همچنین با خرید عمده این کیوی درجه یک می توانید از قیمت مناسب آن استفاده کرده و اگر به صورت عمده خریداری شود از تخفیف زیادی را گرفته و با قیمت کمتر تهیه کرد.

قیمت فروش کیوی درجه یک بسیار مناسب تر بوده و به آسانی قابل دسترسی می باشد و می توان به راحتی انواع مورد نیاز خود را تهیه نمود ، هر چه قیمت کیوی بیشتر باشد دارای کیفیت بیشتری بوده و در نتیجه دارای ویتامین های زیادی می باشد.
قیمت انواع کیوی درجه یک را به راحتی می توان استعلام کرده و در انواع مورد نیاز خود سفارش داده و خریداری نمود.

قیمت انواع کیوی درجه یک

صادرات کیوی درجه یک به روسیه

در حال حاضر صادرات کیوی با توجه به نرخ و کیفیت آن متنوع بوده و سالیانه مقدار آن تغییر پیدا می کند و همچنین نوع آب و هوا و تولید کیوی ها نیز در صادرات آن ها نقش بسزایی را دارند.
باید توجه داشت که بر اساس مقدار تعیین شده و شرایط مشخص شده این محصولات از کشور صادر می گردند و افراد موظف هستند طبق قانون و شرایط گفته شده کیوی ها را صادر نمایند.
صادرات کیوی درجه یک به روسیه امروزه به صورت انبوهی انجام می گیرد ، به طوری که مقدار ۳۰۰ هزار تن کیوی توانسته است سالیانه صادر شده و لقب چهارمین تولید کننده کیوی در جهان را به نام ایران ثبت نماید.

همین امر پتانسیل بالایی را برای صادرات این محصول در اختیار تجار ایرانی قرار داده است و می توانند محصولاتشان را به عمده خریداران کیوی صادراتی نظیر کشور هایی همچون روسیه و و هند و ترکیه صادر نمایند.

صادرات کیوی درجه یک به روسیه

چه کشور هایی طرفدار کیوی صادراتی می باشند؟

طرفداران کیوی صادراتی تنهعا به کشور های نام برده شده در مطالب پیش خلاصه نمی شود و در ادامه می توان گفت که این محصول توانسته گوی رقابت را از سایر کشور های تولید کننده کیوی گرفته و تا قلب بازار های اروپایی نیز پیشروی نماید.
بیشترین حجم کیوی صادراتی در استان های شمالی ایران نظیر گیلان و مازندران کشت و تولید می شود بنابراین اگر قصد صادرات کیوی را دارید بهتر است سری به شهر های شمالی ایران زده و با باغداران شمالی وارد مذاکره شوید تا مستقیما از خود تولید کننده خریداری نموده و بتوانید خریدی با قیمت عمده کیوی داشته و در عین حال هزینه های اضافی و واسطه گری را حذف نمایید.

کشور های طرفدار کیوی صادراتی این محصول به صورت انبوهی خریداری می نمایند و موجب رونق کسب و کار در سطح کشور می گردند.

چه کشور هایی طرفدار کیوی صادراتی می باشند؟

تولید گستره کیوی در ایران

کیوی به طور گستره در سراسر کشور در باغ ها و زمین های متعدد کشاورزی تولید میشود. کیوی مناطقی مثل تالش و به طور کلی شهر های شمالی کشور بسیار مرغوب و با کیفیت است و برای صادرات در نظر گرفته میشود. صادرات کیوی به روسیه و سایر کشور های اطراف به علت استقبال گستره مردم این مناطق از کیوی ایران است.صادرات کیوی به روسیه بخش مهمی از درامد کشاورزان را نیز به خود اختصاص داده است.

زیرا کشاورزان و باغداران بخش های زیادی از زمین های خود را حتی زمین های مجاور مناطق مسکونی خود را برای کاشت و برداشت کیوی اشغال کرده اند. کیوی در بسته بندی ها و اندازه های مختلف میتواند به کشور های دیگر صادرشود.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]کیوی به طور گستره در سراسر کشور در باغ ها و زمین های متعدد کشاورزی تولید میشود.کیوی مناطقی مثل تالش و به طور کلی شهر های شمالی کشور بسیار مرغوب و با کیفیت است و برای صادرات در نظر گرفته میشود. [/mks_pullquote]

تولید گستره کیوی در ایران

 

خریداران عمده کیوی در روسیه

خریداران عمده کیوی در روسیه محصولاتی را از ایران دریافت میکنند که از سلامت و کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشند. کیوی تولید شده در ایران با نظارت سازمان های بهداشتی و سایر عواملی که در کار های صادراتی نقش دارند به کشور های دیگر مثل روسیه فرستاده میشوند.

صادرات کیوی به روسیه مسئولیت بزرگی برای باغداران و کشاورزان ایجاد کرده است چرا که عرضه ی محصول با کیفیت جزو وظایف اصلی آن هاست. کیوی برای صادرات میتواند مدتی کوتاه در شرایط سرد خانه ای نگه داری شود که البته باید توجه داشت این شرایط باید کاملا استاندارد و ایده آل و مناسب بوده تا اسیبی به محصولات نرساند و کیفیت آن را برای مشتریان در داخل و خارج حفظ کند.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]خریداران عمده کیوی در روسیه محصولاتی را از ایران دریافت میکنند که از سلامت و کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشند. صادرات کیوی به روسیه مسئولیت بزرگی برای باغداران و کشاورزان ایجاد کرده است چرا که عرضه ی محصول با کیفیت جزو وظایف اصلی آن هاست.  [/mks_pullquote]

خریداران عمده کیوی در روسیه

بسته بندی کیوی درجه یک جهت صادرات

بسته بندی کیوی برای صادرات اهمیت زیادی دارد زیرا همین عمل بسته بندی اگر به صورت درست و صحیح انجام نشود میتواند اسیب های جبران ناپذیری به محصول وارد کند و آن را برای صادرات نا مناسب و غیر قابل قبول کند. صادرات کیوی به روسیه باید به بهترین حالت ممکن انجام شود چرا که بخش مهمی از صادرات میوه کشور را به خود اختصاص داده است. ب

سته بندی های مختلف کیوی عبارت است از :در سبد و کارتن یک ردیفه با شانه بین ۳ تا ۴ کیلوگرم جهت صادرات کیوی به روسیه  جهت صادرات کیوی بصورت فله باید حداکثر تا ۱۰ کیلو گرم بسته بندی شود.

صادرات کیوی در سبد یا کارتن بدون شانه حداکثر تا ۲ کیلوگرم انجام پذیرد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]بسته بندی کیوی برای صادرات اهمیت زیادی دارد زیرا همین عمل بسته بندی اگر به صورت درست و صحیح انجام نشود میتواند اسیب های جبران ناپذیری به محصول وارد کند و آن را برای صادرات نا مناسب و غیر قابل قبول کند. [/mks_pullquote]

بسته بندی کیوی درجه یک جهت صادرات

صادرات کیوی به روسیه

میوه کیوی سرشار از خاصیت های دارویی و غذایی است که آن را به یک میوه پرطرفدار برای عموم مردم در داخل و خارج کشور تبدیل کرده است.صادرات کیوی به روسیه و سایر کشور های اطراف به علت خاصیت های منحصر به فرد این میوه است مثل : کیوی سر شار از ویتامین است که برای جبران کمبود ویتامین های بدن توسط برخی پزشکان توصیه میشود

کیوی ابدار برای جلو گیری از بیماری ای مثل یبوست بسیار مناسب است و مصرف درست آن میتواند بیماری را بهبود دهد

مصرف کیوی برای جلو گیری از بیماری خاص مثل سرطان نیز مفید و موثر است و توصیه میشود…

صادرات کیوی به روسیه و سایر کشور ها به دلایل گفته شده هر سال رونق یافته و بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]میوه کیوی سرشار از خاصیت های دارویی و غذایی است که آن را به یک میوه پرطرفدار برای عموم مردم در داخل و خارج کشور تبدیل کرده است. .صادرات کیوی به روسیه و سایر کشور های اطراف به علت خاصیت های منحصر به فرد این میوه است. [/mks_pullquote]

صادرات کیوی به روسیه

 

از مهم ترین عوامل در امر صادرات کیوی

در امر صادرات کیوی دلایل مختلفی دخیل می باشد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم نمود ، با توجه به اینکه نکات مختلفی در امر صادرا باید مورد توجه قرار بگیرد مشتری می تواند مطابق با این نوارد گفته شده صادرات کیوی را انجام دهد.
قیمت کیوی صادراتی از مهم ترین این عوامل می باشد زمانی که قیمت عمده فروشی کیوی برای شما کمتر تمام می شود به طبع خریدار کیوی نیز قیمت مناسبی بابت این محصول پرداخت می کند بنابراین این امر رضایت دو طرفه معامله را به همراه دارد.

لازم است پیش از صادرات بازار هدف را شناسایی کرده و سپس اقدام به فروش کیوی صادراتی نمایید ، هر کشوری بنا به فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین رژیم غذایی از رفتار های متنوعی تبعیت می کند که شما می توانید با کسب اطلاعات دقیق این میوه را به اندازه لازم صادر نمایید.

از مهم ترین عوامل در امر صادرات کیوی

سورت و بسته بندی کیوی صادراتی

سورت و بسته بندی کیوی صادراتی به روش های مختلفی انجام می شود و این کار به منظور جداسازی میوه های کوچ و بزرو و خراب و سالم از همدیگر انجام می شود تا کیوی ارائه شده دارای قیمت مناسبی بوده و خریداران متنایب بادنیاز خود آن ها را تهیه و خریداری نمایند.
سورت بندی کیوی صادراتی در در انبار هم به روش دستی انجام می شود و هم توسط دستگاه های با استاندارد بالایی انجام می گیرد ، در نوع دستی که افراد با تجربه این کار به درستی و دقیق انجام می دهند و در نوع پیشرفته آن با دستگاه سورت بند این کار را انجام داده تا از بروز هر گونه خطایی جلوگیری شود و به خوبی سورت بندی بشود.

کیوی صادراتی یکی از حساس ترین میوه هایی است که در صورت حمل و نقل نا صحیح و استفاده از بسته بندی نا کارآمد به سرعت از بین می رود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات کیوی درجه یک به روسیه
فهرست