صادرات پرتقال محلی مازندران به ارمنستان

پرتقال

صادرات پرتقال محلی مازندران به کشورهای همسایه و خصوصا ارمنستان، زمینه ساز سرمایه گذاری هایی برای علاقه مندان به فعالیت در این حیطه شده است.

شرایط آب و هوایی مازندران، بستری مناسب برای پرورش انواع مرکبات از جمله پرتقال را فراهم کرده است و به همین دلیل خرید و فروش پرتقال مازندارن مورد توجه برای توزیع در بازار کشور و صادرات مورد توجه قرار گرفته است.

صادرات پرتقال محلی مازندران

منطقه مازندران از نظر تولید پرتقال  محلی صادراتی معروف است و در این زمینه موفق عمل کرده است. مناسب بودن شرایط محیطی برای رشد درختان پرتقال محلی در مازندران زمینه ساز تولیدات و  صادرات آن هستند.

در اثر فروش و صادرات پرتقال های محلی، ارز آوری بسیار خوبی برای این استان فراهم شده است. به طور کلی، بهترین پرتقال ها جداسازی می شوند و می توانند صادرات پرتقال محلی مازندران را شکل دهند.

صادرات پرتقال محلی مازندران

سرمایه گذاری در زمینه صادرات پرتقال محلی مازندران به افراد علاقه مند به کار در این زمینه توصیه می شود. می توان روی صادرات به ارمنستان حساب کرد و پرتقال محلی صادراتی را از مازندران بدین منظور خرید. تلاش مسئولین در زمینه صادرات پرتقال باعث شده برنامه منظمی برای پرتقال های محلی مازندران در پیش باشد. این پرتقال ها به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شوند و پرورش آن ها با استفاده از بهترین خاک و کود است که منجر به ایجاد ویتامین های موثرتری در میوه می شود.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال محلی مازندران
فهرست