صادرات پرتقال درشت شمال

پرتقال

پرتقال های درشت و با کیفیت بالا که از باغات شمال برداشت شده اند به صورت ویژه بسته بندی شده و به امر صادرات اختصاص داده می شوند.

با رسیدن فصل پاییز، مرکبات کم کم رسیده و آماده عرضه در بازار می شوند. یکی از بهترین های فصل پاییز پرتقال است که در انواع مختلف روانه بازار میوه می شود. این میوه از پر فروش ترین ها است. به دلیل میزان بالای تولید پرتقال در ایران قیمت فروش پرتقال نیز متناسب با جیب غالب خریداران است. از مهم ترین مناطق کشت پرتقال باشد به شمال اشاره کرد. باکیفیت ترین ارقام پرتقال هر ساله از شمال به شهر های مختلف کشور گسیل می شود. هم زمان با برداشت پرتقال از باغات علاوه بر توزیع این میوه در بازار کشور صحبت هایی در مورد صادرات آن به میان می آید. در هر سال که میوه برداشت شده در تناژ بالا و بیش از نیاز بازار کشور باشد، صادرات به صرفه می باشد.

تولید پرتقال در شمال کشور

شرایط آب و هوایی هر منطقه با میوه هایی که در آن پرورش داده می شوند رابطه ای مستقیم دارد. این یک امر مسلم در تولید میوه می باشد. درختان میوه تنها در صورتی که شرایط مناسب فراهم شده باشد به بار می نشینند. مناطق شمالی کشور به ویژه استان مازندران شرایط جغرافیایی متخص پرورش پرتقال دارند. خانواده پرتقال به شاخه های مختلفی تقسیم شده است.

صادرات پرتقال درشت شمال

می توان پرتقال را در انواع مختلفی تولید نمود. بسته به میزان هماهنگی شرایط موجود با نیزا درخت پرتقال هایی در کیفیت های مختلف در زمان برداشت به دست می آیند. می توان به راحتی باغات مختص به انواع پرتقال را در شمال راه اندازی کرد. باغدار می تواند نسبت به برداشت میوه ای درجه یک اطمینان حاصل کند. کیفیت بالا و درشت بودن پرتقال های برداشت شده امکان صادرات این میوه را فراهم کرده است. مبلغ به دست آمده در حوزه صادرات برای باغذار بسیار مناسب و رضایت بخش خواهد بود.

صادرات پرتقال درشت شمال

همان گونه که در بخش قبل به آن اشاره شده، بهترین بستر برای پرورش درختان پرتقال در شمال کشور فراهم است. به واسطه این شرایط مناسب می توان به صادرات این محصول نیز گوشه چشمی داشت. در حوزه صادرات آن چه اهمیت دارد کیفیت میوه است که در مورد پرتقال می توان از کیفیت میوه برداشت شده اطمینان داشت.باغداران در طی سال هایی که به امر پرورش پرتقال پرداخته اند تجربیات بسیاری در مورد رسیدگی به درخت میوه از زمان شکوفه شدن تا زمان رسیدن میوه دارند. پرتقال هایی درشت و آب دار بهترین انتخاب برای صادرات این میوه هستند.

فراوان بودن یک میوه در کشور نیز در زمان صادرات میوه اهمیت دارد. نمی توان در کشور با کمبود مواجه بود و بخشی از پرتقال را به صادرات اختصاص داد. خوشبختانه در حال حاضر هر نوع پرتقال که در نظر گرفته شود با حجم بالایی در کشور تولید می شود. فراوانی و کیفیت بالا صادرات پرتقال را به راحتی و با سهولت ممکن کرده است. هر خریدار می تواند برای سفارش پرتقال درجه یک با بهترین قیمت فروش از طریق مراکز عرضه کننده پرتقال اقدام کند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
صادرات پرتقال درشت شمال
فهرست