سورتینگ و بسته بندی فروش پرتقال صادراتی

پرتقال

سورتینگ و بسته بندی بهداشتی و اصولی جهت فروش پرتقال صادراتی در بازار های جهانی یکی از مهم ترین پرامتر هایی است که در شرکت سبزینه مورد توجه قرار دارد.

سورتینگ و بسته بندی فروش پرتقال صادراتی توسط برخی از شرکت های صنعتی برای سفارشات صادراتی تاجران و شرکت های بازرگانی فعال در حوزه صادرات انجام می گیرد.

فروش پرتقال صادراتی

فروش پرتقال صادراتی در بازار های خارجی به سادگی امکان پذیر نبوده و نیازمند فراهم کردن شرایط لازم است. برای صادرات مرکبات به خصوص پرتقال ابتدا باید مجوز ها و گواهینامه های بین المللی مورد نیاز را تهیه نمود.

انواع پرتقال برای صادرات باید دارای استاندارد های مشخصی بوده و توسط کارشناسان باید مورد بررسی قرار گیرد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد فرآیند صادرات پرتقال و دیگر انواع مرکبات کار آسانی نبوده و نیازمند ساختار های لازم است.

فروش پرتقال صادراتی

پرتقال پس از برداشت از باغات باید به مراکز صنعتی جهت سورتیگ و بسته بندی انتقال داده شود. سورتیگ یعنی دسته بندی کردن محصولات در درجه های کیفی مختلف و انتخاب محصولات درجه یک برای صادرات است.

پس از تفکیک کردن محصولات درجه یک نوبت به بسته بندی کردن آن ها در پالت های مخصوص می باشد. برای خرید و فروش پرتقال صادراتی باید از استاندارد ها و شرایط لازم آگاه بود و امروزه برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در این زمینه سورتیگ و بسته بندی پرتقال صادراتی فعالیت می کنند.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش پرتقال صادراتی
فهرست