خرید پرتقال تامسون شمال

پرتقال

برای خرید پرتقال تامسون شمال با ارزان ترین قیمت ممکن، بهترین راهکار خرید بی واسطه و مستقیم از شهرهای اصلی تولید و پرورش آن است.

سایت مرکز خرید پرتقال تامسون شمال

تامسون را می توان یکی از محبوب ترین انواع پرتقال های قابل تولید در کشور به شمار آورد که به عنوان یک میوه مجلسی و شیک در بسیاری از مهمانی ها در فصول پاییز و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از قطب های تولید پرتقال استان مازندران است که تولید و پرورش پرتقال تامسون درجه یک و خوش طعم در باغات شهرهای آن اعم از ساری، قائمشهر، بابل، بهشهر و تنکابن انجام می گیرد.

خرید پرتقال تامسون شمال

به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و بکارگیری روش های بروز در نگهداری، آبیاری و کود دهی به درختان میوه و استفاده از بروز ترین تجهیزات در مراحل برداشت و سورت، پرتقال تامسون تولید شده در کیفیتی بالا قابل عرضه در بازار می باشد. با هدف ایجاد شرایط مساوی برای تمام خریدارانی که قصد خرید پرتقال تامسون شمال را بصورت عمده دارند سایت فروش توسط مرکز عرضه و توزیع میوه راه‌اندازی شده است، بدین‌صورت تمامی مشتریان می توانند بدون نیاز به مراجعات حضوری خرید خود را تنها از طریق واحد فروش اینترنتی سایت انجام دهند.

قیمت خرید و فروش پرتقال تامسون شمال

همانگونه که در قسمت بالا اشاره شد به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و رسیدگی مستمر و اصولی به درختان میوه در شمال کشور بهترین پرتقال تامسون از باغات شهرهای ساری، قائمشهر، بابل، بهشهر، تنکابن برداشت می شود و به همین دلیل قیمت فروش این میوه در بازار کشور به نسبت بالاتر از سایر نمونه های درجه ۲ می باشد.با توجه به نوسان قیمت در حوزه میوه و تره بار قیمت روز پرتقال تامسون شمال باید در زمان خرید استعلام شود. بستر خرید و فروش اینترنتی امکان استعلام قیمت به روز و خرید پرتقال تامسون شمال را در زمانی کوتاه برای تمامی مشتریان فراهم کرده است.

خرید پرتقال تامسون شمال

صادرات پرتقال از ایران

آوازه پرتقال تامسون شمال سبب شده تا کشورهای بسیاری برای خرید این میوه در طول سال اقدام کنند. عرضه میوه هایی درشت و باکیفیت در حوزه صادرات اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل است که در مرحله سورت، پرتقال های درشت به عنوان پرتقال های صادراتی جداسازی شده و بسته بندی می شوند.

پرتقال تامسون صادراتی هم از نظر کیفیت ظاهری و هم از نظر طعم جزو محصولات درجه یک کشور به شمار می آید و صادرات آن هر ساله در حجم بالا به کشورهایی روسیه، عراق، امارات، قطر، افغانستان، پاکستان، گرجستان و سایر کشورهایی که برای خرید این میوه اقدام می کنند، انجام می شود. هماهنگی برای خرید پرتقال تامسون شمال و صادرات آن به کشورهای منطقه از طریق مرکز خرید و فروش میوه قابل انجام است و واحد فروش اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات جهت ثبت سفارش خرید در تناژ مورد نیاز خریدار می پردازد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید پرتقال تامسون شمال
فهرست