خرید پرتقال تامسون باغ های شمال

پرتقال

خرید پرتقال تامسون شمال به علت کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب مورد استقبال است. شرکت سبزینه با عرضه پرتقال تامسون باغ های شمال با این ویژگی ها سعی در جلب رضایت مشتری دارد.

خرید پرتقال تامسون شمال مورد به علت مرغوبیت و طعم و رنگ عالی به نفع عموم بوده و هر سال میزان قابل توجهی به خرید فروش میرسد.

باغ های پرتقال در شهر هاش شمالی

باغ های پرتقال در شهر های شمالی مثل

  • گیلان
  • مازندارن
  • تالش
  • گرگان و…

هرسال مقدار زیادی از مرکبات کشور را به خود اختصاص دادند. خرید پرتقال تامسون شمال به علت آب و هوای مرطوب و بارانی و خاک حاصلخیر اکثر ناحیه ها همیشه مورد توجه قرار داشته است.پرتقال تامسون شمال یکی از انواع پرتقال های پرطرفدار خوشگوشت و ابدار است و هرسال بخش بسیار بزرگی از زمین های کشاورزی آن نواحی به زیر کشت این محصول میرود.

پرتقال تامسون شمال به خصوص در شهرهای

  • تنکابن
  • رامسر
  • چالوس
  • نوشهر

کاشته می شود.

معمولا زمان درست و مناسب برداشت محصول و خرید پرتقال تامسون شمال از نیمه دوم آذر ماه است.پرتقال تامسون را باید در مکانی خنک و در معرض باد نگه داری کرد که انبار های زیر زمینی مکان مناسبی برای این کار هستند

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]خرید پرتقال تامسون شمال به علت آب و هوای خوب منطقه و طعم و بوی مناسب هرسال مورد توجه بوده و بخش بزرگی از زمین های کشاورزی صرف این محصول میشوند.[/mks_pullquote]

باغ های پرتقال در شهر هاش شمالی

خرید پرتقال تامسون از باغدار

خرید پرتقال تامسون از باغدار ها به صورت مستقیم هم انحام میشود. باغدارانی که محصولات خود را با به صورت دستی جنع اوری میکنند و با نگه داری آن ها در شرایط مناسب محصولات خود را بی واسطه به دست مشتریان میرسانند.

با عرضه ی محصول خود با قیمت کمتر فروش بالایی دارند. هر سال باغداران بخش وسیعی از زمین های خود را برای کشت پرتقال تامسون اشغال می کنند و در زمان مناسب با برداشت محصول و فرستادن آن به بازار خرید و فروش مرکبات بخش های مختلف کشور را تامین میکنند. پرتقال تامسون بدن را در برابر بیماری حفظ می کند

از ترشح بیش از حد و زیاد مخاط در بدن جلوگیری می کند

خوردنش ضد التهاب و آرام بخش است

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]خرید پرتقال تامسون از باغدار ها به شکل مستقیم هم ممکن است انجام شود. خوردن پرتقال برای جلوگیری از بیماری و… مناسب است. [/mks_pullquote]

خرید پرتقال تامسون از باغدار

خرید عمده پرتقال تامسون

خرید پرتقال تامسون شمال به شکل عمده انجام میشود. هرسال مقدار بسیار زیادی از این محصول توسط بازاریان خریده شده و از راه های مختلف به نقطه های مختلف فرستاده شده و در نهایت به دست مردم میرسد.

حوادث طبیعی مثل سیل طوفان و بارش برف شدید و… ممکن است اسیب زیادی به محصولات وارد کند در نتیجه خرید و فروش عمده این محصول در وقت مناسب اهمیت بالایی دارد.

باغداران و کشاورزان با نگه داری پرتفال تامسون در انبار های زیر زمینی که ویژگی های خوبی مثل دمای پایین و جریان داشتن هوای خنک و متعادل برای نگه داری این میوه دارند سعی می کنند که محصول خود را به بهترین نحو ممکن و بالا تربن کیفیت به فروش برسانند.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]خرید پرتقال تامسون شمال به شکل عمده هم انجام میشود. باغداران و کشاورزان با نگه داری محصول خود در شرایط مناسب در انبار های زیر زمینی محصول خود را با بالا ترین کیفیت و مرغوبیت به مردم و بازار عرضه میکنند[/mks_pullquote]

خرید عمده پرتقال تامسون

خرید پرتقال تامسون شمال

خرید پرتقال تامسون شمال رونق فراوانی دارد زیرا اسن میوه با عطر و بو و مزه ی شیرین طرفداران زیادی پیدا میکند. این میوه به علت داشتن مقدار بسیار زیادی ویتامین در فصل سرما از سرماخوردگی و خیلی دیگر از انواع بیماری جلو گیری میکند.

پرتقال تامسون به علت ابدار بودن میتواند کمبود اب بدن را در خیلی از بیماری ها جبران کند. پرتقال تامسون شمال مقدار زیادی فیبر دارد و به همین علت به عمل دفع و گوارش مواد غذایی هم کمک میکند.

یکی از بهترین روش های پیشگیری برای سرطان و انواع بیماری ها است. به دلیل داشتن فولات حتی به مادران باردار هم توصیه میشود.البته تمام خواص گفته شده مربوط به پرتقال تامسون تازه و مرغوب است و در هر شرایطی نمیتوان تمام این خواص را مشاهده کرد مخصوصا اگر محصول در زمان بدی برداشت شده باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]خرید پرتقال تامسون رونق بالایی دارد زیرا خواص زیادی مثل جلوگیری از انواع بیماری ها سرطان یبوست و… دارد. فقط باید توجه داشت که این خواص در پرتقال تازه و مرغوب یافت میشود. [/mks_pullquote]

خرید پرتقال تامسون شمال

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید پرتقال تامسون شمال
فهرست