خرید هلو انجیری عسلی

هلو

بهترین نوع هلو انجیری عسلی در بالاترین کیفیت برداشت امسال با قیمت رقابتی آماده عرضه در بازار می باشد و خرید عمده امکان پذیر است.

با رسیدن فصل تابستان کم کم میوه های درختان هلو به انتهای مرحله رسیده و آماده عرضه در بازار میوه می شوند. میوه های تابستانی غالبا میوه هایی با مزاج و سرد و تر هستند. این ویژگی در گرمای تابستان موجب می شود تا حس خنکی در هر فرد پس از مصرف آن ایجاد شود. خانواده هلو، خانواده ای پر جمعیت است که هم از نظر طعم و هم از نظر ظاهر باهم متفاوت هستند. بیشتر اعضای این خانواده حالت کروی دارند. البته برخی کشیده تر و برخی گردتر می باشند.

اما در میان تمام نمونه های هلو، گونه ای وجود دارد که حالت کروی ندارند. این گروه از میوه ها با نام انجیری از سایرین جدا می شوند. هلو انجیری را با اصطلاحات مختلفی در بازار معرفی می کنند. یکی از نام های متداول که بر روی این میوه گذاشته شده است نام کتابی است. نامگدازی این نوع از هلو تنها بر اساس شکل آن انجام شده است. هلو انجیری گوشتی سخت دارد و جزم میوه های نرم به حساب نمی آید.

خرید هلو انجیری عسلی

تولید هلو انجیری عسلی در کشور

نوع هلو انجیری عسلی طعمی ویژه دارد. با خوردن این مویه طعم شیرین آن زیر زیان احساس می شود. به لحاظ رنگ این میوه در طیف رنگ زرد قرار دارد. هلو انجیری از میوه هایی است که تازه خوری استفاده می شود و در برخی مواد کارخانه های کمپوت سازی از آن استفاده می نمایند. درخت آن بسیار پرثمر است و به خاطر همین مورد توجه باغداران قرار دارد. هر ساله از باغات میزان زیادی از این میوه برداشت می شود که در دسته بندی های کیفی برای عرضه در بازار آماده می شود. حمل و نقل این میوه به راحتی انجام می گیرد و از کیفیت آن کاسته نمی شود. به همین دلیل است که امکان ارسال آن به مناطق مختلف وجود دارد.

مرکز خرید انواع هلو

ایران کشوری است که به دلیل موقیعیت خاص بر روی کره زمین دارای اقلیم های متفاوتی است به دلیل تنوع بالا در آب و هوا این امکان وجود دارد که میوه های مختلفی بر روی آن پرورش داده شوند. خانواده بر جمعیت هلو نیز در ایران در میان باغدار اهمیت بسیاری دارند. در بسیاری از باغات که شرایط مناسب برای کشت این میوه دارند، چندین هکتار به درختان ان اختصاص داده می شود. هر ساله انواع هلو در تناژ بالا برداشت شده و برای ارسال به بازار اماده می شوند. هر نوع از هلو مقاومت متفاوتی با سایرین دارد و به همین دلیل حساسیت بر باربری آن ها متفاوت است.

انواع هلو در هر میدان تره بار به صورت عمده عرضه می شود و میوه فروشان می توانند برای خرید اقدام کنند. خرید هلو از شهری که به تولید آن شهره است سبب خواهد شد تا قیمت خرید هلو مناسب باشد. مرکز خرید میوه انواع ارقام هلو را با بهترین نرخ در هر سال عرضه می کند. فروش هلو انجیری عسلی نیز در بالاترین کیفیت در انجام می گیرد. خرید هلو انجیری عسلی با توجه به سختی و مقاومت بالا آن تلفاتی خاصی در حمل و نقل ندارد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید هلو انجیری عسلی
فهرست