خرید ارقام پرتقال توسرخ ایرانی برای صادرات

پرتقال

خرید ارقام پرتقال توسرخ ایرانی که کیفیت بالا و ظاهری مشتری پسند دارند برای صادرات در دستور کار شرکت سبزینه قرار دارد تا بهترین ها را آماده عرضه در بازار بین المللی نماید.

خرید ارقام پرتقال توسرخ ایرانی برای صادرات از طریق باغداران و شرکت های تولید کننده پرتقال امکان پذیر است ولی شرایط فروش هر کدام از آن ها بایکدگیر تفاوت هایی دارد.

پرتقال توسرخ ایرانی از پرمتقاضی ترین ارقام پرتقال در سراسر جهان است که فروش بسیار بالایی نیز دارد. شرکت های خارجی بسیار زیادی درخواست سفارش پرتقال توسرخ ایرانی را برای شرکت های بازرگانی ارسال می کنند.

معمولا تاجران و شرکت های بازرگانی نیز برای تامین ارقام پرتقال توسرخ ایرانی جست وجو های زیادی انجام می دهد. پرتقال توسرخ ایرانی از خواص درمانی زیادی نظیر رفع و بهبود بیماری های قلبی نیز برخوردار می باشد.

ارقام پرتقال توسرخ ایرانی

در حال حاضر مهم ترین ارقام پرتقال توسرخ ایرانی موجود در مازندران شامل مورو، تاراگو و سانگین می باشد. هر کدام از ارقام نام برده شده دارای تفاوت هایی باید یکدیگر هستند که باید به آن ها توجه نمود.

خرید ارقام پرتقال توسرخ ایرانی برای صادرات

به طور مثال پرتقال توسرخ سانگین نسبت به پرتقال توسرخ مورو از اندازه درشت تری برخوردار می باشد. برای خرید ارقام مختلف پرتقال توسرخ ایرانی به صورت مستقیم و با نازلترین قیمت جهت صادرات با مدیران فروش شرکت ما از طریق راه های زیر ارتباط برقرار نمایید.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
ارقام پرتقال توسرخ ایرانی
فهرست