توزیع پرتقال تامسون شمال در بازار

پرتقال

آغاز توزیع پرتقال تامسون شمال با کیفیتی صادراتی، قیمت خرید و فروش آن در بازار را کنترل کرده و موجب می شود تا خرید این میوه به راحتی انجام شود.

پرتقال تامسون شمال سورت شده و در بالاترین کیفیت به منظور توزیع در بازار کشور آماده شده است و فروش عمده پرتقال بصورت بروز انجام می گیرد.

در مورد میوه پرتقال حرف بسیار است، اما باید گفت این میوه از محبوب ترین ها می باشد. هر چند که مرکبات غالبا در دو فصل زمستان و پاییز مصرف بالایی دارند اما میان هر کدام از آن ها تفاوت وجود دارد. در فصل زمستان پرمصرف ترین میوه ای که می توان به آن اشاره کرد بدون هیچ تردیدی پرتقال است. تازه خوری و خوردن آب این میوه هر دو از روش های مصرف آن است. البته در پخت انواع دسر و کیک نیز از آن استفاده می شود. غالبا دسر های تهیه شده با این میوه در پذیرایی ها استفاده می شود.

محبوب بودن طعم پرتقال میزان استفاده از دسر تهیه شده را نیز از سایر دسرها افزایش می دهد. پرتقال تامسون را غالبا به عنوان پرتقالی می شناسیم که روش مصرف آن تازه خوری است. این میوه آب فراوانی ندارد پس انتخابی اشتباه برای آب گیری می باشد. البته در پخت کیک پرتقال، تامسون اولین انتخاب است زیرا پوست و گوشت آن طعم دلنشین تری دارد. به همین دلیل است که توزیع مداوم آن در طول دو فصل در بازار تمام شهرها انجام می گیرد.

توزیع پرتقال تامسون شمال

مرکز توزیع پرتقال تامسون شمال

برای افزایش سود در هر حوزه ای باید دامنه فروش را گسترش داد. تنها در این صورت است که می توان به رونق کسب و کار امید داشت. در فروش پرتقال نیز عرضه آن تنها با پذیرش مشتریانی که جضوری مراجعه می کنند، کافی نیست. باید در توزیع پرتقال روش های غیر حضوری را نیز مدنظر قرار داد. مشتریان در هر کشوری به سمت خرید اینترنتی کشیده شده اند زیرا که مزیت های بی شماری دارد. در حوطه فروش پرتقال نیز گام هایی در جهت عرضه آن از طریق سایت ها برداشته شده است.

امروزه شاهد آن هستیم که پرتقال های درجه یکی همچون تامسون شمال از این طریق به دست مشتریان می رسند. البته برتری این روش فروش در آن است که مشتریان پرتقال از خارج کشور نیز به این شیوه خرید می نمایند. از طریق سایت فروش اینترنتی هر مشتری خارجی می تواند بدون نیاز به یک طرف آشنا در ایران خرید کند. بهترین رقم پرتقال تامسون که سورت شده است به این گروه از مشتریان معرفی می شود. پرتقال شمال نیازی به تعریف ندارد به صورتی که حتی مشتری خارجی از کیفیت آن آگاه است.

توزیع پرتقال تامسون شمال

قیمت انواع پرتقال در بازار روز

خوشبختانه در ایران انواع پرتقال از باغات با حجم بالا برداشت می شوند. شرایط آب و هوایی ایران به گونه ای است که این میوه به خوبی در آن به ثمر می نشیند. می توان در بازار میوه انواع مختلف پرتقال را عرضه نمود و با قیمت های متفاوت آن ها در بازار پاسخگوی نیاز مشتریان از هر قشری بود. پرتقال تامسون شمال که از برترین ها در حوزه پرتقال است با قیمت استثنایی به فروش می رسد. قیمت فروش اعلامی برای این پرتقال به دلیل نوع و شویه توزیع آن در بازار است. فروش از طریق راه هایی همچون سایت، قیمت عرضه آن را در بازار تحت تاثیر قرار می دهد.

 

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
توزیع پرتقال تامسون شمال
فهرست