قیمت کیوی صادراتی در استارا

کیوی

قیمت کیوی در نقاط مختلف متفاوت است. قیمت کیوی صادراتی در استارا نسبت به سایر مناطق ایران بالا تر است. قیمت کیوی در استارا در نوسان است اما صادر کردن ان همیشه در رونق بوده است.

کیوی سرشار از خاصیت است و از بسیاری بیماری ها جلو گیری میکند. به همین علت در نقاط مختلفی از کشور توسط کشاورزان و باغداران تولید شده و به فروش عموم مردم میرسد و برای صادرات به کشور های دیگر جمله روسیه در نظر گرفته میشود.

برداشت و انبار کیوی

برداشت نا بهنگام میوه کیوی در شهرستان ها ممکن است رخ دهد. محصول کیوی از جمله محصولات باغی است که باید به موقع برداشت شود. باغداران برای برداشت محصولات خود عجله نکنند.کیوی میوه ای نیمه گرمسیری محسوب می شود و باید در زمان رسیدن خود برداشت شود.

قند کیوی تا بیستم آبان ماه به حداکثر خود می رسد و زمان مناسب برای برداشت بعد از رسیدن به آن زمان است ،زمان برداشت کیوی مهمترین عاملی است که خصوصیات میوه از جمله میزان کاهش وزن در طول دوره ، انبارداری ، میزان کاهش سفتی بافت میوه در طول دوره انبارداری ، میزان مواد جامد و محلول را به صورت معنی داری تحت تأثیر قرار می دهد.به همین دلایل قیمت کیوی در استارا بیشتر است و نوسان دارد .

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]کیوی از جمله محصولات باغی است که باید به موقع برداشت شود. زمان برداشت کیوی مهمترین عاملی است که خصوصیات میوه از جمله میزان کاهش وزن در طول دوره ، انبارداری و…. دهد. به همین دلایل قیمت کیوی در استارا بیشتر است و نوسان دارد. [/mks_pullquote]

برداشت و انبار کیوی

سورت و درجه بندی در کیوی

کیوی ایران در درجه بندی های مختلفی وجود دارد و وارد بازار میشود. کیوی ای که برای صادرات در نظر گرفته میشود کیوی درجه یک به خصوص کیوی شمال کشور مثل تالش است. قیمت کیوی در استارا به علت مرغوبیت کمی بالا است. درجه بندی کیوی در قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

قیمت کیوی استارا اگر از نوع درجه یک و دو باشد تقریبا بالا است. کیوی درجه یک در واقعا همان کیوی رسیده و مناسب است. نحوه ی تشخیص این کیویه به این صورت است که وقتی کیوی رسیده و مرغوب را بین دو انگشت میگیریم با کمی لمس و فشار نباید له شود و تقریبا باید پوست سفتی داشته باشد.کیوی درجه یک برای نگه داری در سردخانه باید شرایط مناسب از جمله دمای پایین و جریان هوا داشته باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]کیوی استارا در درجه بندی های مختلفی وجود دارد و وارد بازار میشود. کیوی ای که برای صادرات در نظر گرفته میشود کیوی درجه یک به خصوص کیوی شمال کشور مثل تالش است. [/mks_pullquote]

سورت و درجه بندی در کیوی

صادرات کیوی از استارا

میزان تولید در آستارا برای هر هکتار۳۰ تن کیوی می باشد و ۷۵۰ باغدار مشغول تولید این محصول هستند و با تلاش خود توانسته اند، برای کیوی صادراتی آستارا در منطقه متقاضیان زیادی را ایجاد نمایند.

باغداران این منطقه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی سالانه حدودا ۳۳ هزار تن کیوی صادراتی را در اختیار شرکت های صادرات محصولات کشاورزی و کلیه افرادی که بصورت مستقل و خارج از شرکت یا سازمان در حال فعالیت در بازار میوه تره بار صادراتی فعالیت می کنند، قرار می دهند.

استقبال از کیوی صادراتی آستارا به قدری انگیزه بر انگیز بود تا جایی که بسیاری از شالیکارانی که در این منطقه مشغول به کشت برنج بودند، با تغییر مزارع خود به باغ کیوی، مشغول به تولید این محصول شدند.و قیمت کیوی استارا کمی افزایش یافت.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]باغداران این منطقه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی سالانه حدودا ۳۳ هزار تن کیوی صادراتی را در اختیار شرکت های صادرات محصولات کشاورزی و کلیه افرادی که بصورت مستقل و خارج از شرکت یا سازمان در حال فعالیت در بازار میوه تره بار صادراتی فعالیت می کنند، قرار می دهند. [/mks_pullquote] صادرات کیوی از استارا

قیمت کیوی در استارا

قیمت کیوی در استارا در نوسان است. قیمت کیوی در استارا تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر میکند مثل زمان برداشت و رشیده بودن میوه شرایط اب و هوایی برای پرورش محصولات و…  قیمت روز این محصولات تحت تاثیر نواسانات قیمت ارز بخصوص دلار تغییر می کند به شکلی که سابقه تغییر مکرر قیمت کیوی صادراتی آستارا در یک روز در سوابق و تاریخچه قیمت این محصول به ثبت رسیده است.

با توجه به توضیح داده شده نمی توان انتظار داشت که بتوان با در اختیار داشتن قیمت روز قبل از آن بعنوان یک منبع مورد تائید برای ارائه به مشتریان خارجی استفاده نمود و بهتر است که قبل از ارائه آن، قیمت روز این محصول با توجه به نوسانات بازار ارز، از منابع مطمئن پرسیده شود.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]قیمت کیوی در استارا در نوسان است. قیمت کیوی در استارا تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر میکند. نمی توان انتظار داشت که بتوان با در اختیار داشتن قیمت روز قبل از آن بعنوان یک منبع مورد تائید برای ارائه به مشتریان خارجی استفاده نمود. [/mks_pullquote]

قیمت کیوی در استارا

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
قیمت کیوی در استارا
فهرست