فروش نارنگی صادراتی در بسته بندی لوکس

نارنگی

فروش نارنگی صادراتی در بسته بندی لوکس با هدف جذب مشتریان خارجی و افزایش صادرات این میوه آغاز شده است.

نارنگی ایرانی طرفداران زیادی دارد زیرا طعم و بوی آن برای مردم دلنشین است و همچنین فروش نارنگی صادراتی به علت خواص غذایی و دارویی ای که این میوه دارد رونق بالایی دارد. نارنگی صادراتی در بسته بندی های لوکس و مناسب به بازار عرضه میشود.

محبوبیت نارنگی ایرانی برای صادرات

فروش نارنگی صادراتی به خصوص نارنگی هایی که در شمال تولید و برداشت میشوند رونق زیادی دارد. نارنگی ای که برای صادرات در نظر گرفته میشود باید به گونه ای بسته بندی و صادر شود که اسیبی به میوه نرسد. فروش نارنگی صادراتی در ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام میشود. شمال ایران یکی از بزرگترین مناطق تولید نارنگی در کشور است.

گونه های مختلفی در باغات کشت شده و همگی آنها در صورت پیش نیامدن بلاهای طبیعی مثل سیل و باد وطوفان کیفیت عالی برای مصرف و صادرات دارند. نارنگی خواص ضد سرما خوردگی دارد و همانند یک داروی طبیعی عمل می کند.
آب زیاد نارنگی شمال سبب ادرار زیاد میگردد و همین امر بر سم زدایی نارنگی حکایت دارد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]فروش نارنگی صادراتی به خصوص نارنگی هایی که در شمال کشور تولید میشوند رونق زیادی دارد. شمال ایران یکی از بزرگ ترین مناطق تولید نارنگی در کشور است. [/mks_pullquote]

محبوبیت نارنگی ایرانی برای صادرات

بسته بندی های استاندارد و مناسب نارنگی برای صادرات

نارنگی صادراتی بخش مهم و بزرگی از صادرات کشور را شامل شده است اما بسته بندی صحیح و ارسال درست و سالم محصول به کشور های دیگر مسئولیت بزرگی است که کار را برای صادرات اندکی سخت میکند. بسته بندی میوه نارنگی و فروش نارنگی صادراتی باید به گونه ای باشد که میوه له و خراب نشود.

سازمان های بهداشتی و کلیه سازمان هایی که در صادرات نقش دارند تعیین کرند که وزن جعبه ها کارتن ها و سبد هایی از میوه و تره بار که برای صادرات است نباید از یک حد معینی بیشتر باشد. اگر وزن از میزان استاندارد بالا تر باشد جعبه صادر نخواهد شد و به شرکت مربوطه بر میگردد. اگر بسته بندی ها به شکل صحیح انجام شود روز به روز صادرات افزایش پیدا میکند.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]بسته بندی میوه نارنگی و فروش نارنگی صادراتی باید به گونه ای باشد که میوه له و خراب نشود. سازمان های بهداشتی و کلیه سازمان هایی که در صادرات نقش دارند تعیین کردند که وزن جعبه ها نباید از یک حد معینی بیشتر باشد. [/mks_pullquote]

بسته بندی های استاندارد و مناسب نارنگی برای صادرات

فروش نارنگی صادراتی

فروش نارنگی صادراتی هر ساله در کشور بخشی از صادرات و درامد را به خود اختصاص داده. باغ داران و کشاورزان به ویژه در شهر های شمالی بخش بزرگی از زمین های خود را به کاشت نارنگی و برداشت محصول زیاد اختصاص داده اند.میوه نارنگی با طور معمول در ایران و خارج از ایران جزو میوه هایی است که مورد توجه عموم میباشد زیرا این میوه با قیمت مناسب و همچنین خواص دارویی و غذایی بالایی که دارد بسیار سود مند است.

نارنگی صادراتی به خصوص نارنگی های ابداری که از شمال کشور برداشت شده اهمیت بالایی دارد زیرا نارنگی های ابدار میزان ادرار را زیاد کرده و برای دفع سموم بدن به صورت روزانه بسیار توصیه میشود.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]فروش نارنگی صادراتی هر ساله بخشی از صادرات و درامد رابه خود اختصاص داده است. باغداران و کشاورزان به ویژه در شهر های شمالی بخش بزرگی از زمین های خودرا به کاشت نارنگی و برداشت آن اختصاص داده اند. [/mks_pullquote]

فروش نارنگی صادراتی

صادرات نارنگی به قیمت مناسب

شرکت سبزینه در تلاش است تا نارنگی مرغوب با کیفیت بسیار بالا و مناسب را با بهترین قیمت در اختیار عموم مردم قرار دهد. قیمت مناسب برای صادرات نارنگی میتواند میزان رضایت مشتریان در کشور های دیگر را افزایش داده و به میزان صادرات این محصول اضافه کند.

هرچه مقدار صادرات و درخواست این میوه بیشتر باشد فروش نارنگی صادراتی بالا میرود و کشاورزان و باغداران میتوانند محصول بیشتری تولید و به فروش برسانند و نگرانی برای باقی ماندن محصولات خود نداشته باشند.

فروش نارنگی صادراتی با قیمت مناسب و همچنین شرایط خوب و رساندن مرغوب ترین محصول برای رضایت مشتریان از اهداف اصلی شرکت سبزینه است.قیمت این محصول در فصل های مختلف کمی متفاوت است و میتواند در نوسان باشد.

[mks_pullquote align=”left” width=”620″ size=”20″ bg_color=”#95ba39″ txt_color=”#000000″]شرکت سبزینه در تلاش است تا نارنگی مرغوب با کیفیت بالا و مناسب را با بهترین قیمت در اختیار عموم مردم قرار دهد. نارنگی صادراتی با قیمت مناسب و شرایط خوب و رساندن مرغوب ترین محصول از اهداف اصلی سبزینه است.[/mks_pullquote]

صادرات نارنگی به قیمت مناسب

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
فروش نارنگی صادراتی
فهرست