خرید نارنگی ژاپنی شمال

نارنگی

با خرید نارنگی ژاپنی به صورت مسنقیم و بی واسطه از شمال کشور، می توانید محصولی با کیفیت بالا و درجه یک را با کمترین قیمت عمده تهیه نمایید.

خرید بهترین نارنگی ژاپنی شمال می تواند نوبرانه این محصول را زودتر از فصل نارنگی وارد خانه های مردم کند. این نارنگی به سبب زودرس بودن در شهریور ماه وارد بازار فروش می شود.

انواع نارنگی شمال

نارنگی شمال شاید یکی از مهم ترین محصولاتی باشد که در این منطقه از کشور تولید می گردد. این محصول در رقم های گوناگونی کشت شده و هر کدام از آنها دارای مشتریان خاص خود می باشند.

نارنگی های شمال دارای عطر خوبی هستند و این موضوع در رابطه با نوع یافا و انشو ملموس تر است. انشو و ژاپنی دارای عطری کمتر ولی فراوانی بیشتری هستند.

نارنگی ژاپنی شاید هنوز به طور کامل توسط مشتریان شناخته نشده باشد اما در شمال ایران به خوبی شناخته شده هستند و باغداران زیادی نیز از این رقم در باغات خود کشت کرده اند. نارنگی پیش رس شمال اگر چه دارای پوستی سبز رنگ است اما گوشته ای شیرین و آبدار دارد.

نبود هسته در میان این نارنگی از ویژه گی های برتر نارنگی ژاپنی است. بازار گرم نارنگی ژاپنی زمانی شکل می گیرد که این نارنگی کمی از رنگ سبز خارج شده و شیرین تر نیز گردد. این ویژگی ها در اوایل پاییز شکل می گیرد و شهرستان های ایران طالب خرید آن می گردند.

خرید نارنگی ژاپنی

خرید نارنگی ژاپنی

خرید نارنگی ژاپنی شمال می تواند در قیمت های مختلفی صورت گیرد. قیمت این محصول از عوامل مختلفی سر چشمه می گیرد. کمیت بار در کنار میوه های فصلی دیگر می تواند بهای این میوه را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت بازار خرده فروشان همیشه بالاتر از قیمت میدان بار شهرستان هاست.این نارنگی را نمی توان در انبارها ذخیره سازی نمود. تمام نارنگی ژاپنی های برداشت شده از باغات وارد بازار مصرف می گردد و به فروش می رسد. طعم این نارنگی در تازه خود بی نظیر است و اگر به مدت طولانی در سردخانه بماند هم دوام نمی آورد و هم مزه خود را از دست می دهد.

جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
سبزینه دشت قائم راه های ارتباطی:
شرکت سبزینه  : ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰
شرکت سبزینه ایمیل: cosabzine@gmail.com
شرکت سبزینه کانال: کانال تلگرامی شرکت سبزینه
 
خرید نارنگی ژاپنی
فهرست